Wednesday, March 23, 2011

MONOLOG "Berikan Aku CahayaMU"


Ya Allah???...Aku ini hambaMU yang kerdil lagi hina Ya Allah...Aku selalu menabur kepingan-kepingan dosa yang aku sendiri tidak sedari Ya Allah...Ya Allah Ya Tuhanku Yang Maha Melihat dan Maha Mengetahui setiap tindak tanduk ku, Aku ini manusia yang lemah Ya Allah, aku sering terpengaruh dengan godaan Dunia ini Ya Allah, sehingga aku pernah melupakanMu Ya Allah...Aku khilaf Ya Allah, Aku Alpha padaMu Ya Robbi, Ampunilah aku Wahai Tuhanku yang telah mencipta diriku, yang telah memberiku kenikmatan dan kebahagiaan dunia. 



Jangan Ya Allah, jangan Engkau menarik balik kenikmatan dan kebahagiaan yang aku rasakan ini Ya Allah...Jangan pula Engkau butakan hatiku dengan kenikmatan dan kebahagiaan dunia ini Ya Allah....Aku memohon kepadaMu Ya Rahman Rahim, kau kekalkanlah pemberianMu ini sampai ke Akhirat kelak...Berikan Aku CahayaMU Ya Allah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...